Câştigătorii concursului „Micii Pompieri”. FOTO

Recent, la Grădiniţa nr. 8 din municipiul Dorohoi, s-a desfăşurat etapa judeţeană a concursului pentru preşcolari „Micii Pompieri”, organizat de Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Nicolae Iorga” al judeţului Botoşani în parteneriat cu Inspectoratul Şcolar Judeţean Botoşani.

La start s-au aliniat 15 echipaje aparţinând Grădiniței cu Program Prelungit „Girotondo” Botoșani, Grădiniței cu Program Prelungit nr. 15 Botoșani, Grădiniței cu Program Prelungit nr. 19 Botoșani, Grădiniței cu Program Prelungit „Șotron” Botoșani, Grădiniței cu Program Prelungit nr. 4 Săveni, Grădiniței cu Program Prelungit nr. 8 Dorohoi, Grădiniței cu Program Prelungit nr.6 Dorohoi, Grădiniței cu Program Prelungit „Albă ca Zăpada” Dorohoi, Grădiniței Cătămărăști Deal, Grădiniței cu Program Normal nr.1 Săveni, Grădiniței cu Program Normal nr.1 Drăgușeni, Grădiniței „Ștefan cel Mare și Sfânt” Dorohoi, Grădiniței Liceului Tehnologic „Nicolae Bălcescu” Flămânzi, Grădiniței Școlii Gimnaziale „Sfânta Maria” Botoșani și Grădiniței „Micii Cercetași” Botoșani.

Pe parcursul desfăşurării probei teoretice, copiii au demonstrat că stăpânesc noţiunile elementare din domeniul situaţiilor de urgenţă, rezolvând în timp util un chestionar cu zece imagini despre prevenirea incendiilor. La proba practică, micii pompieri au avut de parcurs un traseu aplicativ cu alergare printre jaloane, trecere printr-un tunel și recunoaștere a trei obiecte specifice muncii pompierilor.

Primul loc a fost ocupat de echipajele Grădiniței cu Program Prelungit „Girotondo” Botoșani, Grădiniței cu Program Normal nr.1 Drăgușeni, Grădiniței cu Program Prelungit nr. 8 Dorohoi și Grădiniței cu Program Prelungit „Albă ca Zăpada” Dorohoi.

Premiul II a fost adjudecat de preşcolarii Grădiniței „Ștefan cel Mare și Sfânt” Dorohoi, iar premiul trei de echipajele Grădiniței cu Program Prelungit nr.15 Botoșani, Grădiniței Cătămărăști Deal și Grădiniței cu Program Normal nr. 1 Săveni.

Toţi copiii au primit dulciuri, diplome, cupe şi medalii.