Vatra Domneasca

Despre Vatra Domneasca

... inovare prin calitate.

Vatra Domnească reprezintă de peste 12 ani unul din cei mai importanţi producători din domeniul panificaţiei din zona de nord a Moldovei, o companie care valorifică tradiţia prin inovare permanentă şi prin grija pentru oameni.

Am lansat de-a lungul timpului produse şi activităţi în premieră pentru piaţa regională, noi branduri şi concepte, fiind în permanenţă un deschizător de drumuri. Ne-am adaptat oferta şi structurile de organizare la piaţă, care este în continuă schimbare şi la exigenţele standardelor europene. 

Obiectivul nostru este de a aduce un plus de valoare pentru consumatorii noştri prin calitate şi sănătate. De aceea investim în tehnologii moderne, sigure şi proiectăm alimentele viitorului.

Ne dorim ca prin tot ceea ce facem să păstrăm încrederea şi ataşamentul consumatorilor noştri faţă de brandul Vatra Domnească. Acesta este gandul nostru în fiecare zi şi drumul pe care Vatra Domnească va merge şi de acum înainte.

Gândurile şi strategiile noastre de viitor se leagă de aceleaşi ţeluri generoase care ne-au călăuzit şi până în prezent activitatea: satisfacţia deplină a consumatorilor noştri prin inovare, calitate şi sănătate.

Suntem pregătiţi pentru orice provocare... Vatra Domnească - Pâine Sănătoasă!!!

Misiunea Vatra Domnească

Să oferim consumatorilor o alimentaţie sănătoasă prin produsele noastre de cea mai bună calitate, echilibrate nutriţional.

Să inovăm şi să investim permanent pentru a aduce un plus de valoare în viaţa consumatorilor noştri şi pentru a ne păstra poziţia de lider în acest sector.

Vatra Domnească priveşte spre viitor şi are obiective şi strategii clar definite pentru perioada următoare. Aceasta vizează asigurarea unei calităţi superioare şi constante, în echilibrul nutriţional, pentru toate produsele oferite consumatorilor, siguranţa alimentară şi cea de protecţie a mediului la standardele europene.

Valorile Vatra Domnească

Leadership prin prezenţa activă pe piaţa locală a produselor de panificaţie.

Inovare prin adoptarea de strategii şi tehnologii performante şi adaptate evoluţiilor pieţii pentru dezvoltare durabilă.

Responsabilitate privind sănătatea consumatorilor, materializată printr-o ofertă de produse cu cel mai bun raport între calitate şi preţ.

Respect faţă de oameni, comunitate şi mediu

Parteneriate durabile bazate pe încredere, profesionalism şi calitate

Păstrarea tradiţiilor româneşti ca tip de consum, aroma şi tehnologie de fabrică, armonios împletitî cu evoluţia obiceiurilor în condiţiile integrării/globalizării şi a particularităţilor regionale moldoveneşti

Spirit de echipă şi mândria apartenenţei la "familia" Vatra Domnească

Carte de vizită

  • peste 12 ani de activitate pe piaţa locală
  • capital privat 100% românesc
  • cifra de afaceri anuală: peste 1.500.000 Euro
  • numar de salariaţi: 110
  • valoarea parcului auto pentru distribuţie: 600.000 Euro
  • unităţi de producţie: 2
  • mijloace de transport specializate: 25
  • magazine proprii: 15
  • gama sortimentală de peste 63 produse
  • peste 3 000 000 de euro investiţi pentru modernizare în ultimii 5 ani

Parc auto

Maşina cu pâine din faină ... DOBROGEA

Astăzi, de la doisprazece ani de la deschiderea porţilor fabricii din Iaşi-Hârlau şi la şase ani a fabricii din Botoşani Vatra Domnească sub îndrumarea unui manager tânăr şi ambiţios, împreună cu o mână de oameni pasionaţi de vânzări, 20 de maşini "cu pâine din faină Dobrogea" străbat judeţul de la Nord la Sud şi de la Est la Vest.

Vară, iarnă, pe soare, ploaie şi zăpadă o echipă de agenţi de vânzări tineri, parcurg kilometri în fiecare dimineaţă pentru sutele de elevi ce îşi aşteaptă cornuleţele proaspete cu ciocolată sau vanilie, covrigii crocanţi cu mac, pentru miile de oameni care merg la servici şi aşteaptă pâine sănătoasă de la Vatra Domnească la magazinul său preferat!

Calitatea parcului auto

Deoarece clienţii noştri trebuie să recepţioneze produsele noastre în condiţii maxime de siguranţă alimentară şi într-un interval orar redus, Vatra Domnească a achiziţionat autoutilitare în valorea de 600.000 de euro în ultimii 3 ani. Fiecare maşină are eliberată autorizaţie de transport produse alimentare de către ANSVSA. Am fost prima companie regională cu profil de panificaţie care a avut curajul să investească o sumă aşa mare în parcul auto în ciuda faptului că şi astăzi sunt brutării fantome care fac distribuţia produselor de panificaţie fără maşini autorizate ANSVSA şi sunt într-o stare tehnică deplorabilă punând viaţa în pericol a partenerilor de trafic şi a consumatorului de produse de panificaţie.

Angajaţii parcului auto

O firmă de încredere este formată în primul rând din oameni valoroşi. Pentru că punem satisfacţia dumneavoastră pe primul loc, agenţii noştri sunt profesionişti, atenţi la dorinţele dumneavoastră şi capabili să vină în întâmpinarea oricărei solicitări. Sunt o verigă importantă din drumul pâinii şi o să vă pună la dispoziţie toate informaţiile necesare pentru ca dumneavoastr să puteţi lua o decezie corectă în ceea ce priveşte furnizorul de pâine al magazinului, marketului sau supermarketului pe care îl manageriaţi. Nu uitaţi că pâinea este un produs tractor care antrenează plecarea şi a altor produse de pe raft. Dacă veţi avea un furnizor foarte bun al produselor de panificaţie automat veţi avea şi o vânzare ascendentă! Un produs de panificaţie care nu are un standard calitativ ridicat automat va duce la o vânzare descendentă.

10-Feb-2017 15:03